Тренінг на тему «Мотиваційні навички в роботі кар’єрних радників. Орієнтація на клієнта» відбувся 5 липня у Чернігівському міському центрі зайнятості для фахівців, які виконують функції кар’єрних радників.
Інститут кар’єрного радника у державній службі зайнятості стартував з початку нинішнього року з метою забезпечення індивідуального підходу при наданні послуг шукачам роботи. Для виконання функцій кар’єрних радників державна служба зайнятості не наймає нових спеціалістів, а розвиває професійні навички та компетенції своїх фахівців. Вони здійснюють індивідуальний супровід клієнтів на шляху до працевлаштування, допомагають підвищити мотивацію до праці, розвинути навички управління кар’єрою.
Сьогоднішній захід мав на меті формування мотиваційних навичок та клієнтоорієнтованого підходу при наданні соціальних послуг. Організатори прагнули підвищити мотиваційний потенціал кар’єрних радників, розвинути їх комунікативну взаємодію з клієнтами.
Отож, учасники тренінгу за допомогою діагностичних вправ, рольових ігор, тематичних дискусій визначили власний мотиваційний потенціал, коло професійних проблем, окреслили специфіку взаємодії з різними групами клієнтів, а також працювали на пошуком джерел особистісних ресурсів.