Чимало років безбар’єрність асоціювалася у багатьох людей лише з подоланням фізичних перешкод – облаштуванням пандусів і підіймачів. Насправді ж, це поняття ширше і стосується, без перебільшення, кожного. Безбар’єрність – це про будь-яку людину, це коли простір доступний для всіх. Служба зайнятості створює для своїх клієнтів безбар’єрний доступ до всіх своїх послуг.
Щодо фізичної доступності, то, наприклад, всі центри зайнятості, крім сходового, мають ще й безпороговий вхід, до послуг відвідувачів – комп’ютер вільного доступу з підключенням до Інтернету.
Також служба зайнятості забезпечує своїм клієнтам інформаційну та цифрову безбар’єрність, активно впроваджуючи онлайн послуги. Так, онлайн можна: зареєструватися як безробітний та знятися з реєстрації; подати заявку на отримання ваучера на навчання; бізнес-план та заяву на отримання гранту чи мікрогранту тощо. А ще - скористатися Платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри та платформою «Моя професія: консультаційна мережа», які допоможуть обрати або змінити професію, визначити свої здібності та вміння. На «Єдиному порталі вакансій» можна ознайомитися з актуальними пропозиціями роботи, а за допомогою «Єдиного вікна» дізнатися про послуги для соціально вразливих верст населення, зокрема, переселенців, ветеранів війни, людей з інвалідністю, які надаються в певній громаді державними та громадськими організаціями.
Економічній безбар’єрності людини сприяє низка безкоштовних сервісів та послуг служби зайнятості. Серед них: підбір роботи, профорієнтаційні послуги, залучення до суспільно корисних, громадських та інших робіт тимчасового характеру, підвищення кваліфікації, навчання новим спеціальностям та професіям, зокрема шляхом отримання ваучера, гранти на створення або розвиток власної справи тощо.
Про це йдеться на профінформаційних семінарах для внутрішньо переміщених осіб, які проводять фахівці служби. Черговий такий захід відбувся днями в Менському відділі Корюківської філії Чернігівського обласного центру зайнятості.
Про послуги служби зайнятості читайте на нашому сайті.
Є запитання? Звертайтеся на наш канал онлайн-підтримки в Telegram.