Кар’єрні радники – це спеціалісти з працевлаштування, які оволоділи новим стандартом обслуговування клієнтів служби зайнятості. Саме вони здійснюють індивідуальний супровід клієнтів на шляху до працевлаштування, допомагають підвищити мотивацію до праці, розвинути навички управління кар’єрою.
Для виконання функцій кар’єрних радників державна служба зайнятості не наймає нових спеціалістів, а розвиває професійні навички та компетенції своїх фахівців.
Так, 30 липня у Чернігівському обласному центрі зайнятості для фахівців, які виконують функції кар’єрних радників провели тренінг на тему «Мотиваційні навички в роботі кар’єрних радників. Орієнтація на клієнта». Організатори навчання прагнули підвищити мотиваційний потенціал фахівців та розвинути їх комунікативну компетентність у спілкуванні з клієнтами.
Учасники тренінгу за допомогою спеціальних вправ, рольових ігор та тематичних дискусій визначили коло професійних проблем, окреслили специфіку взаємодії з різними групами клієнтів, а також обговорили проблемні питання і ситуації, які виникають у практичній роботі, та обмінялися досвідом.
31 липня кар’єрні радники стануть учасниками тренінгу «Ефективне спілкування, проведення співбесід і консультацій з різними групами клієнтів, уміння вести переговори».