З 10 по 14 травня фахівці з профорієнтації Чернігівського обласного центру зайнятості проводять тренінги «Розвиток емоційної саморегуляції та відпрацювання навичок консультативної бесіди з клієнтами» для працівників сервісного обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз». Мета таких заходів - збереження трудового потенціалу підприємства. У програмі тренінгу - практичні вправи, рольові ігри, тематичні дискусії та групове обговорення.
На думку заступника начальника відділу організації профорієнтації Ірини Чечко, такі заняття допоможуть учасникам швидко засвоїти прийоми, необхідні в щоденній роботі, а командне виконання завдань тренінгу спонукатиме колег і в подальшому ефективно взаємодіяти між собою для швидкого вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
Учасники тренінгу в невимушеній атмосфері спілкувалися між собою, визначали свій емоційний стан, а також опановували техніку зняття психологічного напруження та емоційного переживання. Крім того, вони на практиці відпрацювали комунікативні вміння та навики в консультативній бесіді з клієнтами та зупинилися на різноманітних прийомах вербального і невербального спілкування. На завершення обговорили проблемні питання і ситуації, які виникають в практичній роботі, та обмінялися досвідом.